Aksi Ranjang Dua Pasangan Di Rakam Tersebar


Tidak salah untuk dua individu yang berbeza jantina menjalani hubungan. Mereka yang akan menentukan ke arah mana hubungan mereka itu, sama ada berakhir dengan perpisahan, kekal sebagai rakan atau ke jenjang pelamin.

Tidak dinafikan hubungan lelaki dan wanita membabitkan interaksi minda, emosi dan kadangkala membawa ke tahap intim.

Namun, penting untuk mereka memikirkan risiko yang akan berlaku apabila hubungan intim itu menjadi hubungan seksual jika mereka belum bersedia membuat komitmen.

Lelaki bertanggungjawab akan bersedia untuk berkahwin, tetapi yang tidak bersedia akan melarikan diri dari tanggungjawab.

Wanita pun boleh hamil dan kemungkinan dia tidak lahi diterima lelaki lain berikutan mempunyai anak luar nikah.

Perlu diingatkan, lelaki biasanya terlepas daripada segala tekanan sosial. Malah, dia akan berasa dirinya 'HERO' dan bermega dapat meniduri seseorang wanita dengan tidak teragak-agak memberi 'LAPORAN' kepada rakan lain.

Sehubungan dengan itu, yang jelas rugi ialah wanita, jika wanita pernah melakukan hubungan seksual, dia bukan lagi anak dara. Sebaliknya, tiada apa-apa tanda lelaki yang pernah meniduri wanita tersebut.

Jika wanita itu pernah hamil dan menggugurkan kehamilan pula, dia akan mempunyai sistem produktif yang tercemar dan mempunyai perubahan kekal dalam tubuh badannya yang lelaki boleh lihat.

Bagi wanita yang tidak menghargai diri dan tidak berfikir panjang, semua perubahan mungkin tidak membimbing sehinggah tiba harinya mereka merasa kesal tetapi semuanya sudah terlambat.

Dengan itu, hargailah diri anda supaya tidak termakan kata-kata manis si lelaki jalang. kalau boleh biar sampai ke jenjang pelamin.


0 Response to "Aksi Ranjang Dua Pasangan Di Rakam Tersebar"

Post a Comment